DPA-0191
Ἀκολουθία καὶ Bίος τοῦ ἁγίου μάρτυρος Ζωσίμου. Ψαλλομένη τὴν ιθ΄ Ἰουνίου. Ἐκδοθεῖσα ὑπὸ τοῦ ἐλαχίστου ἐν ἱερεῦσι καὶ πνευματικοῦ πατρὸς αἰδεσιμωτάτου Γεωργίου Α. Βουτέρη, ἱερέως καὶ ἐφημερίου τοῦ ναοῦ Ὁσίου Μελετίου. Ὅστις θέλει ὀπίσω μου ἐλθεῖν, ἀπαρνησάσθω ἑαυτὸν καὶ ἀράτω τὸν σταυρὸν αὐτοῦ καὶ ἀκολουθήτω μοι. Ὁ Ἀπόστολος Παῦλος. Σὺ δὲ μένε, ἐν οἷς ἔμαθες, καὶ ἐδιδάχθης, παρὰ τίνος ἔμαθες. Μηδεὶς εἰσέλθῃ πειράζων τὴν πίστιν τὴν ἀμώμητον. Κλῆρος Ὀρθόδοξος χλιαρὸς τῇ πίστει. Ἀθῆναι 1927. Ἐκδοθεῖσα τὸ πρῶτον ὑπὸ τοῦ ἐκ Σωζουπόλεως καὶ Ἀπολλωνίας ἱεροψάλτου Ζηνοβίου Γ. Σουρμελίδου. Ἐν Κωνσταντινουπόλει τὸ ἔτος 1910.
Δ. Στρατηγόπουλος, Έντυπες Ακολουθίες Αγίων - Συλλογή Ντόρης Παπαστράτου, Αθήνα 2007, 102.
Ζώσιμος μάρτυς
Κωνσταντινούπολη
1927
σ. 2-23: Ἡ ἀκολουθία∙ σ. 11-19: Ὁ κανόνας. Ἀρχ.: Ὡς ἄστρον πυρσοφανὲς ἀνέδειξε Χριστός. Ἦχ. δ΄ (ὁ εἱρμὸς δὲ δηλώνεται)∙ σ. 23-25: Ὁ Bίος. Ἀρχ.: Οὗτος ὁ ἔνδοξος τοῦ Χριστοῦ στρατιώτης.
DPA-0219
Ὁμιλία εἰς τὰ Εἰσόδια τῆς Θεοτόκου 21 Νοεμβρίου. Ὁμοῦ καὶ τὰ ἀντίφωνα ἐκ τοῦ Μ. Ὡρολογίου, τὰ μεγαλυνάρια ἐκ τοῦ Πνευματικοῦ Κήπου, ἀντὶ τοῦ κοινωνικοῦ, τὰ μακαριστάρια ἐξ ἰδιαιτέρας φυλλάδας, ὁ πολυέλεος ἀπὸ τὴν ἐκλογὴν τῶν Πολτελαίων, ὁμιλία διὰ τοὺς ἀμελοῦντας ἱερεῖς τὴν ἀκολουθίαν των, ἀπὸ τοὺς Ἀδάμαντας τοῦ Παραδείσου, περὶ νηστείας τοῦ σαρανταημέρου, πότε γίνεται κατάλυσις ἰχθύος, περὶ τοῦ μυστηρίου τοῦ γάμου, περὶ τοῦ ὑψηλοῦ ἀξιώματος τῆς ἱερωσύνης. Καὶ παρακλητικὸς κανὼν, καὶ οἱ κδ΄ οἶκοι τῶν παμμεγίστων ταξιαρχῶν Μιχαὴλ καὶ Γαβριὴλ ἐρρανισθέντων ἐκ τῆς Μονῆς τοῦ Δοχειαρίου Ἁγίου Ὄρους ὅτε ἐπεσκέφθην τὸ 1904 τὴν μονὴν ταύτην, εὑρισκομένων τῶν ἀνωτέρω εἰς τὴν βιβλιοθήκην μου. Ὁ ἐλάχιστος ἐν ἱερεῦσι Γεώργιος Α. Βουτέρης, ἱερεὺς καὶ προσκυνητής, ἐφημέριος τοῦ ἐνταῦθα ναοῦ Ὁσίου Μελετίου. Ἀθῆναι. 20 Φεβρουαρίου 1911.
L. Petit, Bibliographie des acolouthies grecques, [Subsidia Hagiographica 16], Bruxelles 1926, 153, 30. Π. Νικολόπουλος, «Βιβλιογραφικὴ ἐπιστασία τῶν ἐκδόσεων Νικοδήμου τοῦ Ἁγιορείτου», Πρακτικὰ Συμποσίου «Νικοδήμου Ἁγιορείτου τοῦ Ναξίου Πνευματικὴ Μαρτυρία» (Νάξος 8-11 Ἰουλίου 1993), [Ἐπετηρὶς Ἑταιρείας Κυκλαδικῶν Μελετῶν Ις΄ (1996-2000)], Ἀθήνα 2000 461, 580-1. Δ. Στρατηγόπουλος, Έντυπες Ακολουθίες Αγίων - Συλλογή Ντόρης Παπαστράτου, Αθήνα 2007, 127.
Θεοτόκου Εισόδια
Αθήνα
1911
σ. 3-6: Ὁμιλία στὰ Εἰσόδια τῆς Θεοτόκου. Ἀρχ.: Καὶ εἶδον καὶ ἰδοὺ πλήρης δόξης ὁ οἶκος Κυρίου∙ πανήγυριν θεομητορικήν∙ σ. 8-10: Τὰ ἐγκώμια στὰ Εἰσόδια τῆς Θεοτόκου. Ἀρχ.: Αἱ γενεαὶ πᾶσαι τῇ σῇ εἰσόδῳ ὕμνον∙ σ. 16-22: Ὁ παρακλητικὸς κανόνας τῆς Γοργοϋπηκόου. Ἀρχ.: Θαυμάτων τῶν θείων σου τὴν πληθύν. Ἦχ. πλ. δ΄. Ὑγρὰν διοδεύσας. Ποιητής: Νικόδημος <Ἁγιορείτης>∙ σ. 23-32: Οἱ κδ΄ οἶκοι κατ’ ἀλφάβητον στοὺς ἀρχαγγέλους. Κοντάκιον: Τοὺς ἀρχαγγέλους τῆς Τριάδος εὐφημήσωμεν. Οἶκος: Ἄγγελος ταγματάρχης τῶν ἀύλων ἀγγέλων ἐκτίσθης. Διορθωτής: Νικόδημος Ἁγιορείτης.
DPA-0363
Ἀκολουθία τῆς ἀποτομῆς τοῦ ἁγίου ἐνδόξου προφήτου Προδρόμου καὶ Βαπτιστοῦ Ἰωάννου. Ψαλλομένη τῇ 29 Αὐγούστου. Συντεθεῖσα ὑπὸ τοῦ ἐλαχίστου ἐν ἱερεῦσι Γεωργ. Α. Βουτέρη, ἐφημερίου τοῦ ἱεροῦ ναοῦ Ὁσίου Μελετίου. Προσετέθησαν δὲ οἱ κδ’ οἶκοι καὶ παρακλητικὸς κανών. Ἐν Ἀθήναις, τύποις Δ. Γ. Εὐστρατίου καὶ Δ. Δελῆ, 8 - ὁδὸς Πραξιτέλους – 8. 1913.
L. Petit, Bibliographie des acolouthies grecques, [Subsidia Hagiographica 16], Bruxelles 1926, 113, 5. Δ. Στρατηγόπουλος, Έντυπες Ακολουθίες Αγίων - Συλλογή Ντόρης Παπαστράτου, Αθήνα 2007,193-194.
Ιωάννης ο Πρόδρομος
Αθήνα
1913
σ. 4-40: Ἡ ἀκολουθία∙ σ. 14-26: Ὁ κανόνας τῆς Θεοτόκου. Ἀρχ.: Τὸ στόμα μου πλήρωσον γλυκασμοῦ. Ἀκρ.: <Ταύτῃ καὶ ἡ δέησις ὀγδόη πρέπει. Φωτίου>. Ἦχ. πλ. δ΄. Ὑγρὰν διοδεύσας. Ποιητής: Φώτιος πατριάρχης∙ σ. 15-27: Ὁ Α΄ κανόνας τοῦ Προδρόμου. Ἀρχ.: Τοὺς ὅρους τῆς φύσεως ὑπερβάς, τῆς δικαιοσύνης. Ἦχ. πλ. δ΄. Τὸν ἀπὸ νηδύος στειρωτικῆς∙ σ. 15-27: Ὁ Β΄ κανόνας τοῦ Προδρόμου. Ἀρχ.: Τὸν ὑπὲρ πάντας ἀνθρώπους μαρτυρηθέντα. Ἦχ. πλ. δ΄. Τὸν Ἰσραὴλ ἐκ δουλείας∙ σ. 33-35: Τὰ ἐγκώμια. Ἀρχ.: Αἱ γενεαὶ πᾶσαι μακαρίζομέν σε, Πρόδρομε Κυρίου∙ σ. 43-50: Ὁ παρακλητικὸς κανόνας. Ἀρχ.: Δεινῶς με χειμάζουσι λογισμοί, πρὸς σὲ καταφεύγω. Ἦχ. πλ. δ΄. Ὑγρὰν διοδεύσας. Διορθωτής: Σεραφεὶμ Ἀργυρουπόλεως∙ σ. 50-52: Ὁμιλία. Ἀρχ.: Οὐκ ἔξεστιν ἔχειν τὴν γυναῖκα τοῦ ἀδελφοῦ σου∙ σ. 52-54: Ὁμιλία στὸν ἅγιο Φανούριο. Ἀρχ.: Εἰς τὸ εὐσεβές μου ἐκκλησίασμα∙ σ. 55-63: Οἱ κδ΄ οἶκοι κατ’ ἀλφάβητον. Κοντάκιον: Τῷ ὑπὲρ πάντας ἀληθῶς ἁγίους μείζονι. Οἶκος: Ἄρχομαί σοι τὸν ὕμνον, θεοΰμνητε μάκαρ∙ σ. 63-65: Τὸ συναξάριο. Ἀρχ.: Ἰωάννης ὁ μέγας Πρόδρομος καὶ Βαπτιστής∙ σ. 65-93: Λόγος (Ἐκ τοῦ Νέου Θησαυροῦ τοῦ Γ. Σουγδουρῆ). Ἀρχ.: Διὰ πέντε αἰτίας ἀγαπῶνται οἱ ἄνθρωποι μεταξύ των.
DPA-0436
Παράκλησις καὶ κδ́ οἶκοι εἰς τοὺς παμμεγίστους ταξιάρχας Μιχαὴλ καὶ Γαβριὴλ καὶ πάντων τῶν ἀύλων οὐρανίων δινάμεων. Ἐκδίδεται χάριν εὐλαβείας ὑπὸ τοῦ αἰδεσιμωτάτου καὶ πνευματικοῦ πατρὸς Γεωργίου Α. Βουτέρη, ἱερέως καὶ ἐφημερίου τοῦ ναοῦ Ὁσίου Μελετίου. Ὁ ποιῶν τοὺς ἀγγέλους αὐτοῦ πνεύματα καὶ τοὺς λειτουργοὺς αὐτοῦ πυρὸς φλόγα. – Εὐλόγει ἡ ψυχή μου τὸν Κύριον. Αἰνεῖτε τὸ ὄνομα Κυρίου. Αἰνεῖτε δοῦλοι τὸν Κύριον. Προσετέθησαν εἰς τοὺς ταξιάρχας: Πολυέλεος, λειτουργικά, Ἀπόστολος, Εὐαγγέλιον καὶ ὁμιλία, πρὸς εὐκολίαν τῶν φιλοθρήσκων ἀδελφῶν. Ἀναγινώσκονται ἑκάστην Δευτέραν, μὴ ἑορταζομένου ἁγίου. Μεγαλυνάριον. Μιχαὴλ ἀρχάγγελε τοῦ Χριστοῦ, μὴν ἔλθῃς ὡς λέων, ἀγριώτατος ἐπ’ ἐμέ, μηδὲ τὴν ψυχήν μου ἁρπάσῃς ὡς στρουθίον, ἐν ὥρᾳ τοῦ θανάτου σύ με βοήθησον. Ἀθῆναι 1925.
L. Petit, Bibliographie des acolouthies grecques, [Subsidia Hagiographica 16], Bruxelles 1926, 194, 6. Π. Νικολόπουλος, «Βιβλιογραφικὴ ἐπιστασία τῶν ἐκδόσεων Νικοδήμου τοῦ Ἁγιορείτου», Πρακτικὰ Συμποσίου «Νικοδήμου Ἁγιορείτου τοῦ Ναξίου Πνευματικὴ Μαρτυρία» (Νάξος 8-11 Ἰουλίου 1993), [Ἐπετηρὶς Ἑταιρείας Κυκλαδικῶν Μελετῶν Ις΄ (1996-2000)], Ἀθήνα 2000 580-1. Δ. Στρατηγόπουλος, Έντυπες Ακολουθίες Αγίων - Συλλογή Ντόρης Παπαστράτου, Αθήνα 2007, 231-232.
Μιχαήλ αρχάγγελος Γαβριήλ αρχάγγελος
Αθήνα
1925
σ. 3-10: Ὁ παρακλητικὸς κανόνας. Ἀρχ.: Ἁγίων ἀγγέλων ὡς ἀρχηγοὶ καὶ τῆς θεοπτίας. Ἀκρ.: αβγ … χψω. Ἦχ. πλ. δ΄. Ὑγρὰν διοδεύσας. Ποιητής: Σεραφεὶμ Ἀργυρουπόλεως∙ σ. 10-20: Οἱ κδ΄ οἶκοι κατ’ ἀλφάβητον. Κοντάκιον: Τοὺς ἀρχαγγέλους τῆς Τριάδος εὐφημήσωμεν. Οἶκος: Ἄγγελος ταγματάρχης τῶν ἀύλων ἀγγέλων. Διορθωτής: <Νικόδημος Ἁγιορείτης>.
DPA-0472
Ἀκολουθία τοῦ ἁγίου ἐνδόξου μεγαλομάρτυρος Νικήτα. Ρανισθεῖσα ὑπὸ τοῦ ἀοιδίμου πατρὸς ἡμῶν Δημητρίου Γεωργίου Πρωσινοῦ, ἱερέως καὶ Μιχαὴλ Ἐμμ. Πάσσαρη, ἀποβιώσαντος ἐν Κοτσάνοις τὴν 4 Ὀκτωβρίου 1918. Νῦν δὲ ὑπὸ τοῦ αἰδεσιμωτάτου Γεωργίου Α. Βουτέρη, ἱερέως καὶ ἐφημερίου τοῦ ναοῦ Ὁσίου Μελετίου καὶ Δημητρ. Ἀναγνώστου Πάσσαρη, ἱεροψάλτου τοῦ ἐν Ἀμοργῷ Βροῦτσι Ἀρκεσίνης ναοῦ Ἁγίου Ὀνουφρίου. Ἐν Ἀθήναις, τύποις: Α. Φραντζεσκάκη καὶ Α. Καϊτατζῆ, ὁδὸς Σατωβριάνδου 4. 1926.
L. Petit, Bibliographie des acolouthies grecques, [Subsidia Hagiographica 16], Bruxelles 1926, 297-8. Δ. Στρατηγόπουλος, Έντυπες Ακολουθίες Αγίων - Συλλογή Ντόρης Παπαστράτου, Αθήνα 2007, 248-250.
Νικήτας μεγαλομάρτυς
Αθήνα
1926
σ. 2-32: Ἡ ἀκολουθία∙ σ. 13-27: Ὁ κανόνας τοῦ Σταυροῦ. Ἀρχ.: Τὸν τύπον πάλαι Μωσῆς τοῦ ἀχράντου. Ἀκρ.: <Σταυρῷ πεποιθὼς ὕμνον ἐξερεύγομαι>. Ἦχ. πλ. δ΄. Σταυρὸν χαράξας. Ποιητής: <Κοσμᾶς Μελωδός>∙ σ. 14-28: Ὁ κανόνας τοῦ ἁγίου. Ἀρχ.: Νεκρώσας τὸ τῆς σαρκός σου φρόνημα. Ἀκρ.: Νίκης σε μέλπω τὸν φερώνυμον πρόμον. Ἦχ. πλ. δ΄. Θαλάσσης τὸ ἐρυθραῖον. Ποιητής: Θεοφάνης∙ σ. 32-34: Τὸ συναξάριο. Ἀρχ.: Οὗτος ἐβλάστησεν ἀπὸ τὸ λαμπρότατον γένος τῶν Γότθων.
DPA-0537
Ἀκολουθία τοῦ ὁσίου πατρὸς ἡμῶν Ποιμένος καὶ τοῦ ἁγίου μεγαλομάρτυρος Φανουρίου τοῦ νεοφανοῦς. Ψαλλομένη τὴν 27 Αὐγούστου. Προσετέθησαν δὲ ἐν τῷ τέλει ὁ Bίος τοῦ ἁγίου Φανουρίου, οἱ 24 οἶκοι τοῦ ἁγίου μεγαλομάρτυρος Γεωργίου τοῦ τροπαιοφόρου, ἐγκώμιον κατὰ ἀλφάβητον εἰς τὴν Θεοτόκον καὶ εἷς παρακλητικὸς κανὼν εἰς τὴν ἁγίαν Θεοδώρα καὶ διάφορα μεγαλυνάρια. Ἀξιώσει καὶ θερμεῖ ἐπιμελείᾳ τοῦ ἐλαχίστου ἐν ἱερεῦσι Γεωργίου Α. Βουτέρη, ἐφημερίου τοῦ ναοῦ τοῦ Ἁγίου Κωνσταντίνου καὶ τοῦ διδασκάλου Κ. Βασιλείου Ζώτου Μελοσσοῦ. Αἰνεῖτε τὸ ὄνομα Κυρίου, αἰνεῖτε δοῦλοι Κύριον. Τοῖς ἁγίοις τοῖς ἐν τῇ αὐτοῦ ἐθεαυμάστωσεν ὁ Κύριος. Χαῖρε, κεχαριτωμένη, ὁ Κύριος μετὰ σοῦ. Πρὸς ὠφέλειαν τῶν ὀρθοδόξων χριστιανῶν. Ἐν Ἀθήναις 8)βριος 1899.
L. Petit, Bibliographie des acolouthies grecques, [Subsidia Hagiographica 16], Bruxelles 1926, 237, 7. Φ. Ἠλιοὺ - Πόπη Πολέμη, Ἑλληνικὴ Βιβλιογραφία 1864-1900. Συνοπτικὴ ἀναγραφή, τ. Α΄-Γ΄, Ἀθήνα 2006, 1899.34. Π. Νικολόπουλος, «Βιβλιογραφικὴ ἐπιστασία τῶν ἐκδόσεων Νικοδήμου τοῦ Ἁγιορείτου», Πρακτικὰ Συμποσίου «Νικοδήμου Ἁγιορείτου τοῦ Ναξίου Πνευματικὴ Μαρτυρία» (Νάξος 8-11 Ἰουλίου 1993), [Ἐπετηρὶς Ἑταιρείας Κυκλαδικῶν Μελετῶν Ις΄ (1996-2000)], Ἀθήνα 2000 444, 576-7. Δ. Στρατηγόπουλος, Έντυπες Ακολουθίες Αγίων - Συλλογή Ντόρης Παπαστράτου, Αθήνα 2007, 281-282.
Ποιμήν όσιος Φανούριος μεγαλομάρτυς
Αθήνα
1899
σ. 3-23: Ἡ ἀκολουθία∙ σ. 10-19: Ὁ κανόνας τῆς Θεοτόκου. Ἀρχ.: Τὸ στόμα μου πλήρωσον γλυκασμοῦ. Ἀκρ.: Ταύτῃ καὶ ἡ δέησις ὀγδόη πρέπει. Φωτίου. Ἦχ. πλ. δ΄. Ὑγρὰν διοδεύσας. Ποιητής: Φώτιος πατριάρχης∙ σ. 10-20: Ὁ κανόνας τοῦ ὁσίου Ποιμένος. Ἀρχ.: Θέρμῃ τοῦ Παρακλήτου, πάτερ, θαλπομένη. Ἦχ. πλ. δ΄. ᾌσωμεν τῷ Κυρίῳ. Ποιητής: Θεοφάνης∙ σ. 11-20: Ὁ κανόνας τοῦ ἁγίου Φανουρίου. Ἀρχ.: Αἰνέσωμεν, πάντες πιστοί, Χριστὸν τὸν δόντα. Ἦχ. πλ. δ΄. Ὑγρὰν διοδεύσας∙ σ. 23-35: Ὁ Bίος τοῦ ἁγίου Φανουρίου. Ἀρχ.: Ὁ ἅγιος Φανούριος ὁ ἔνδοξος μεγαλομάρτυς∙ σ. 26-31: Οἱ κδ΄ οἶκοι κατ’ ἀλφάβητον στὸν ἅγιο Γεώργιο. Κοντάκιον: Τῷ πολυάθλῳ τοῦ Χριστοῦ μεγαλομάρτυρι. Οἶκος: Ἄγγελος ἐν τοῖς ἄθλοις ἀληθῶς ἀνεδείχθης∙ σ. 32-33: Εὐχὴ κατανυκτικὴ κατ’ ἀλφάβητον στὴ Θεοτόκο. Ἀρχ.: Ἀνεσπέρου φωτὸς ἡ γεννήτρια∙ σ. 34-39: Ὁ παρακλητικὸς κανόνας στὴν ἁγία Θεοδώρα, βασίλισσα Ἄρτης. Ἀρχ.: Ἱλάσθητι, ὁσία, τοῖς ταπεινοῖς καὶ Θεὸν τῶν ὅλων. Ἀκρ.: Σεραφεὶμ (στὰ θεοτοκία). Ἦχ. πλ. δ΄. Ὑγρὰν διοδεύσας. Ποιητής: Σεραφεὶμ Ἀργυρουπόλεως.