Ein Judische Jungfrau zu Adrianopel
Vier Bucher von de Reisz vnd Schiffart in die Turckey, beschrieban durch Hern N. Nicolai / Buertig auß dem Delphinat / Kammerling und Geograff Ko. Mt. inn Frankreich. Mit ein unnd sersch man und Weibliche figuren / nach das Leben abgesetzt / nach berenderung und gestalt der Lender / und gebrauch der Selber / mit beschreibung ires art und leben / so wol inn Frid als Kriegzeiten. Neben anzeigung etlicher namhaftiger geschichten bey unsern zeiten geschehen. Scruta mini. M. D. LXXVII.
Εβραιοπούλα από την Αδριανούπολη.
ΓΥΝΑΙΚΕΣ|ΕΒΡΑΙΟΙ|ΟΘΩΜΑΝΙΚΗ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ|ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΕΣ ΕΝΔΥΜΑΣΙΕΣ
1577
Οθωμανική Αυτοκρατορία
Αδριανούπολη
58
2
s049
Nicolay
Wilhelm Silvium
Book page
Το 1567 έπειτα από ένα ταξίδι του ως μέλος διπλωματικής αποστολής στην οθωμανική αυτοκρατορία, ο Nicolas de Nicolay εξέδωσε το ταξιδιωτικό έργο "Les quatres premiers livres des navigations et peregrinations orientales, de N. de Nicolay Dauphinoys, Seigneur d'Arfeuille, Varlet de chambre, et Geographe ordinaire du Roy. Avec les figures au naturel tant, d’ hommes que de femmes selon la diuersité des nations, & de leur port, maintien & habitz". Περιείχε πληροφορίες για τα ήθη, τα έθιμα, τον τρόπο ζωής και τις ενδυμασίες των κατοίκων της οθωμανικής αυτοκρατορίας, οι αναπαραστάσεις των οποίων ήταν οι πρώτες τόσο ακριβείς που καταγράφηκαν σε ευρωπαϊκό βιβλίο, και γνώρισε μεγάλη επιτυχία και πολλές μεταφράσεις. O Nicolas de Nicolay (1517-1583) γεννήθηκε στο χωριό Grave της περιοχής Dauphiné στα ΝΑ της Γαλλίας. Κατά τη διάρκεια της ζωής του ταξίδεψε πολύ στο γερμανόφωνο χώρο, τη Δανία, την Αγγλία, τις ιταλικές πόλεις το ισπανικό βασίλειο και την οθωμανική αυτοκρατορία. Με την επιστροφή του στη Γαλλία διορίστηκε από το Βασιλιά Ερρίκο Β’ Γεωγράφος της Αυλής, ενώ το 1551 του ζητήθηκε να συνοδεύσει τον Gabriel d' Aramon, απεσταλμένο του γαλλικού στέμματος στην αυλή του Σουλεϊμάν του Μεγαλοπρεπούς, και να φιλοτεχνήσει μία σειρά τοπογραφικών πινάκων. Η οθωμανική αυτοκρατορία εκτεινόταν σε γεωγραφικό χώρο τριών ηπείρων. Αυτό σήμαινε ότι στα εδάφη της κατοικούσαν πολλοί και διαφορετικοί λαοί ως προς την εθνότητα, τη γλώσσα, τη θρησκεία, την κουλτούρα, τα ήθη, τα έθιμα. Για να διαχειριστούν το σύνολο των υπηκόων τους, οι Οθωμανοί είχαν επιλέξει τη διαίρεσή τους βάσει θρησκείας και την ένταξή τους στο αντίστοιχο μιλλέτ (μουσουλμανικό, ορθόδοξο, αρμένικο, εβραϊκό, καθολικό). Το κάθε μιλλέτ εκπροσωπούσε στις συναλλαγές με τη διοίκηση, ο θρησκευτικός του αρχηγός (στην περίπτωση του εβραϊκού μιλλέτ ο Αρχιραββίνος).
4339